Veelgestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag/antwoord er niet tussen?
Stuur ons dan gerust een mailtje!

We gaan voor het eerst gebruik maken van een planbord, wat kan ik het beste aanschaffen?
Dat hangt natuurlijk van een aantal dingen af. Wil je een dag- of een weekplanning maken? Wil je per dag veel of weinig activiteiten op het planbord aangeven? Is je kind nog een peuter of gaat het al naar school? Gebruik je het planbord voor 1 of meerdere kinderen? Etc...
In het kort: bij onze sets per thema kun je bijvoorbeeld kiezen uit een basis set magneetjes voor een dagritme (peuters) en voor een weekritme (schoolgaande kinderen). Je kunt deze aanvullen met de dagen van de week en bijvoorbeeld ochtend/middag/avond. Er zijn talloze andere leuke sets en ook losse magneetjes waarmee je vervolgens je planbord geheel naar wens kunt samenstellen, zo uitgebreid (of niet) als je maar wilt. Kom je er niet uit en wil je toch wat gerichter advies? Stuur ons dan gerust een mailtje, we denken graag met je mee!

Waarom hebben jullie magneetborden geen vaste week-indeling?
We hebben bewust gekozen voor onbedrukte magneetborden. Om verschillende redenen: (1) je zit niet vast aan een vaste (soms beperkte) indeling maar kunt elke dag of week op je eigen manier invullen met magneetjes, (2) je kunt kiezen voor een horizontale of verticale indeling van je dag of week en (3) de kosten van een onbedrukt magneetbord zijn beduidend lager, wel zo prettig voor jouw portemonnee!

Zijn jullie magneetjes ook geschikt voor een glassboard?
Nee helaas, de kleefkracht van onze magneetjes is niet voldoende sterk voor een glassboard. Op een metalen oppervlak (zoals onze eigen magneetborden) of op whiteboards blijven onze magneetjes wel goed plakken!

Zijn jullie magneetborden beschrijfbaar met een (whiteboard)stift?
Nee, onze magneetborden zijn van metaal en bespoten met een poedercoating (voor de kleur). Ze zijn dus niet beschrijfbaar (geen whiteboards)!

Hoe kom ik aan een kortingscode?
Door je te abonneren op onze nieuwsbrief of door ons Instagramaccount in de gaten te houden ben je gelijk op de hoogte als er een nieuwe kortingscode geldig is! Vaak vermelden we een actieve kortingscode ook op onze site.

Ik wil een grote bestelling plaatsen, krijg ik dan korting?
Alleen als er toevallig een kortingsactie geldig is op dat moment :-) Om op de hoogte te blijven van kortingsacties kun je je abonneren op onze nieuwsbrief of ons Instagramaccount in de gaten houden. 

Heb ik met terugwerkende kracht recht op een kortingscode?
Nee, bij lopende acties zijn de kortingscodes niet met terugwerkende kracht geldig. Uiteraard is het een beetje balen als er een kortingscode online komt terwijl je net een bestelling hebt geplaatst, maar dit is helaas niet te voorkomen! 

Op internet staan allemaal kortingscodes maar die werken niet, hoe kan dat?
Onze kortingscodes worden gecommuniceerd via onze eigen website, onze nieuwsbrief of onze eigen social media. Kortingscodes voor onze website die je op een andere site tegenkomt, worden daar niet door onszelf geplaatst; hier kunnen dus ook geen rechten aan worden ontleend. 

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
Ja maar alleen op afspraak. Neem dus altijd eerst contact op via de mail.

Ik heb een vraag, opmerking of suggestie. Hoe kan ik het beste contact opnemen?
Stuur ons gerust een mailtje! Dit kan naar info@olifantastisch.nl. Gebruik voor het stellen van vragen of maken van een opmerking of suggestie liever geen social media, want dan bestaat de kans dat we deze mislopen en je dus geen antwoord krijgt. 

Kan ik jullie volgen op social media?
Dat kan zeker, via Instagram. Misschien vind je ons binnenkort ook weer op Facebook, maar vooralsnog richten we ons alleen even op Instagram. Hier blijf je o.a. op de hoogte van nieuwe artikelen en leuke acties! 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt en verzonden?
De magneetjes die je bestelt worden in principe altijd verpakt in een kadozakje. Magneetborden worden voorzien van bubbeltjesplastic. Kleinere bestellingen gaan in een bubbeltjesenvelop en grotere bestellingen in een (brievenbus)doosje. De kosten voor verzending zijn zichtbaar in het winkelmandje. Bij (brievenbus)pakjes ontvang je een track&trace code zodat je je bestelling kunt volgen via de site van post.nl. 

Ik heb twee bestellingen geplaatst en deze worden tegelijk verzonden, hoe zit dat met de verzendkosten?
Als je vlak achter elkaar twee bestellingen hebt geplaatst en deze worden door ons tegelijk (dus als 1 pakje) verzonden, dan verrekenen we de teveel betaalde verzendkosten middels een kortingscode (shoptegoed voor dat bedrag). 

Mijn bestelling is verzonden maar nog niet bezorgd, wat nu?
Als je bestelling is verstuurd als brievenbuspakje of als pakket, dan heb je als het goed is een track&trace code ontvangen. Hiermee kun je zelf je pakketje volgen via de website van post.nl. Is je bestelling vertuurd per brievenbuspost, dan kunnen we helaas niet voor je nagaan wat de status van de verzending/bezorging is. We hebben gemerkt dat het post.nl helaas niet altijd lukt om de volgende werkdag te bezorgen. Zeker in drukkere periodes zoals rond de kerst, is je post helaas iets langer onderweg. Als je je bestelling 5 werkdagen nadat wij deze hebben verzonden nog steeds niet hebt ontvangen, stuur ons even een mailtje, dan zullen we bekijken wat je we voor je kunnen betekenen. 

Leveren jullie ook maatwerk?
In de meeste gevallen wel! We zien je mail met wensen en vragen heel graag tegemoet!

Kan ik wederverkoper worden van jullie producten?
Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Kan ik jullie producten eerst bekijken voor ik bestel?
We hebben jammergenoeg geen fysieke winkel of showroom, maar je kunt uiteraard wel altijd een proefmagneetje bij ons aanvragen. Je betaalt dan 1 euro voor het magneetje inclusief de verzending en ontvangt vervolgens bij het magneetje een kortingscode waarmee je bij je eerstvolgende bestelling 1 euro korting krijgt. Zo heb je je proefmagneetje dan weer terugverdiend. 
Ben je geinteresseerd in maatwerk en wil je hiervoor wat producten bekijken en kennismaken? Neem dan even contact op voor het maken van een afspraak!

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Uiteraard! Dit kan door binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een mailtje aan ons te sturen. Zodra we je bestelling in goede orde retour hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan je terug. De artikelen dienen natuurlijk ongebruikt en in een goede verzenddoos of envelop teruggestuurd te worden. 

Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan gerust even een mailtje!

 

© 2013 - 2024 Olifantastisch | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel